FANDOM

Shun Kazami Fotoğraf Galerisi

Görünüm Edit

Orta yapılı bir Japon. Saçları yakasının hemen üzerindedir bu onun için isyan belirtisidir. Shun kendini bir yetişkin gibi taşır. Onun ciddi tavrı giyim seçimine yansır. Temiz çizgili mavi bir takım. Einstein gibi haftanın her günü için bir tane var. Müthiş olanların bir hayranı olduğunu hatırlıyor musun? İşte bu o! Adı Shun Kazami ve Bakugan savaşları için Dan'in ekibine katılmak için dünyanın dört bir yanına gitti. Shun Drago'nun keşfine tanık olduktan sonra Dan'ın kasabasında görünür. Aslında Shun, videoyu arkadaşlarla paylaşmaktan ve dünyaya yaymaktan sorumludur! Shun, uyanışlarından beri kendi Bakugan'ının gizli bir öğrencisi olmuştu, ama bu garip yeni türünü şimdiye kadar yaptığı gibi takdir eden birini bulamadı. Shun Bakugan için derin bir sevgi ve bir grup arkadaş için gizli bir suskunluğa sahiptir. Ama Shun çok gizlenmiş bir hayat sürdü. Sadece Dan, Wynton ve Lia Venegas'ın videolarını izleyerek, evini terk etme ve gerçek kaderinin beklediğine inandığı Amerika'ya seyahat etme cesaretini buldu. Ama on yaşındaki biri Japonya'dan nasıl gelebilir? Büyükbabasının Kazami International Holdings'in kurucusu, gezegendeki hemen hemen her bilgisayara güç veren teknolojinin yapımcıları olabilir mi? Tam olarak evet. Ama Shun övünmek istemiyor. Shun kendini bir bakugan savaşçısı olarak kanıtlamak ister.

Bakuganları Edit